Bak Bakalım Blogumda Var mı?

5 Nisan 2018 Perşembe

Luis Bien Arındırıcı Siyah Maske

Cilt bakımına yönelik olarak, son zamanlarda bolca maske çeşidiyle tanışıyoruz. Siyah maske, karbon maske, köpük maske, soyulabilen maske.... Birçok marka bu yönde gayet başarılı ar-ge çalışmaları gerçekleştirmekte.

%100 yerli sermaye ile kurulmuş ve hem erkek, hem de kadınlar için saç-vücut-cilt bakım ürünleri ile zayıflama ve kişisel bakım ürünlerinden oluşan geniş bir ürün skalasına sahip Luis Bien markasının siyah maskesini kullanıyorum şu sıralar.
Cilt yüzeyini nemlendirmek ve cildi iyi arındırmak üzere geliştirilen formüle sahip maske, polifenol özü ve karbonat içeriyor. Bu sayede cildi daha derinlemesine temizlemesinin yanısıra daha berrak ve parlak görünmesine yardımcı olan bu bakım ürünü, uygulaması pratik ürünler arasında.
Parlak, plastiğimsi yapıdaki maskeyi göz çevresi hariç tüm yüzüme uyguladım. 20 dakika kadar yüzümde kalan maskeyi, iyice kuruduğundan emin olduktan sonra cildimi temizledim.

Maskeyi uyguladığımda ve temizledikten sonra verdiği temizlikle ferahlık hissini sevdim. Haftada 2-3 kez uygulanabilen maskeyi ise ben haftada 2 kez kullanmayı yeterli buldum.
Haftada 2-3 kez uygulanması önerilen maskeyi markanın online satış sitesinden temin edebilirsiniz.





6 yorum:

  1. soyulabilen maskeler ile hiç anlaşamıyorum o yüzden ne kadar istesem de deneyemiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası biraz zor olabiliyor, doğru tatlım. Ama kalınca bir tabaka uygulayarak sorun daha kolay çözülebiliyor ;)

      Sil
  2. Hic kullanmadim bu tarz maske. Aklimda olsun canim 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oralarda da vardır sanırım bu tarz ürünler Deryacım değil mi?

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...