Bak Bakalım Blogumda Var mı?

31 Ağustos 2016 Çarşamba

Sivilce Karsiti Acnecinamide Mendil

Yaz rehavetinden olsa gerek, bu aralar yayın için fotoğraf çekmeme ve hatta fotoğrafları taslağa kaydetmeme rağmen yazmak pek içimden gelmedi. Fakat, o çok sevdiğim ay olan Eylül artık geldiyse, benim için canlanma ve silkinme zamanı da gelmiş demektir :)

Özellikle gençlere yönelik sivilce karşıtı bir bakım ürünü olan Acnecinamide markasının mendilleri ile başlayalım mı?
blog, blogger, acnemide, sivilce, mendil

Sivilce ve buna bağlı cilt kusurlarını yok etme vaadinde bulunan ürün, bunun için patentli bir içerik oluşturmuş. Özellikle sebze ve meyvelerde bol bulunan Niasinamid sayesinde, güçlü bir şekilde sivilcelere meydan okuyor, cilt görünümünü iyileştiriyor ve cildi yeniden yapılandırıyor.
blog, blogger, acnemide, sivilce, mendil
Yanlış hatırlamıyorsam, içerisinde 15 adet ayrı ayrı paketlenmiş mendilden oluşan ürün, herşeyden önce kullanımı çok kolay ve pratik hale getiriyor. Islak mendillerden biraz daha kalın olan mendili, cildimi temizledikten sonra, özellikle sivilce çıkmış/çıkmak üzere olan bölge olmak üzere tüm yüze, fazla bastırmadan, uyguluyorum.

İçeriğinde bulunan etken maddeler nedeniyle biraz ağır ve keskin bir kokuya sahip. Ancak, özellikle henüz sivilce çıkmamış ama yeri belli olan bölgeye uyguladığımda ertesi gün orada sivilce oluşmadığını gözlemlediğimden beri koku sorununu gözardı etmeye başladım.
blog, blogger, acnemide, sivilce, mendil
Cilde peeling etkisi yapan ve ciltteki fazla yağı ciddi anlamda alan mendiller, aynı zamanda iyi bir gözenek açıcı.

blog, blogger, acnemide, sivilce, mendil
Ergenlik döneminde olanlar ve cildinde sürekli sivilce çıkan yetişkinler için kesinlikle önereceğim mendilleri,  haftada 2-3 kez, günaşırı kullanmak yeterli.

Benim gibi arada bu tarz sorunla karşı karşıya kalanlar ise haftada 1 kullanım yetiyor. Cildi yenileme ve sivilce oluşumunu içeriği sayesinde engellemesi nedeniyle ürünle ilgili dikkat edilmesi gereken nokta; uygulama sonrası mutlaka bir güneş koruması kullanılması.

Serinin, cilt temizleyicisi, nemlendiricisi gibi diğer ürünlerle birlikte kullanımı önerilen ürünü uygun fiyata birçok online ticaret sitesinden ve eczanelerden temin edebilirsiniz.


16 yorum:

  1. el altında bulundurulacak ürünlerden biri sanırım yorumlar için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Bu ara ergenliğe girdiğini sanan cildim için bu yazı çok iyi oldu! Bugün eczaneye bir uğrayacaktım, bakayım buna da :) sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. sivilce sorunu olanlara güzel bir ürün gibi duruyor . paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Sivilce sorunu benimde vazgeçilmezim :) eczanelerde gözüme çarparsa bu mendilleri denemeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara ara benim de başımın belası :)
      Dene mutlaka, işini göreceğine eminim :)

      Sil
  5. ergenliği geçeli epey oldu ama zırt pırt çıkıyorlar denk gelirse bi bakayım alayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet, Migrosta falan da indirime giriyor ara ara :)

      Sil
  6. Bunlar kızım için iyi olabilir. Tuttum bunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle işini görür Nilgüncüm. Hatta markanın devam ürünleri de var, onlara da bi bakın.

      Sil
  7. Ben de arada kullanıyorum marka iyidir severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi, birkaç ürünü daha var elimde, deneyimlerimi paylaşmaya devam :)

      Sil
  8. Acnecinamide temizleyiciden memnun kalmıştım ancak mendilleri denemedim.Güle güle kullan canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle çıkmak üzere olan sivilceler üzerine uygulandığında etkili, aklında olsun canım :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...